دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نظر دارد کمک به تکمیل احداث خوابگاه دانشجویی متاهلین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بصورت خصوصی و دارای شرایط لازمه ، طبق جدول پیوست اقدام به برگزاری مناقصه وعقد قرارداد نماید. مقتضی نسبت به پرکردن فرم مناقصه بهاء اقدام نمایید.
1 .مناقصه گزار: دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی یاسوج
2 .آدرس یاسوج ، بلوار شهید مطهری-ستاد مرکزی دانشگاه-تلفن ثابت 31 - 333372330- 074
3 .موضوع مناقصه: کمک به تکمیل احداث خوابگاه دانشجویی متاهلین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
4 .براورداولیه به مبلغ 473/786/391 /332 ریال (سیصدو سی ودو میلیارد و سیصدو نود ویک میلیون و هفتصدو هشتاد وشش هزاروچهارصدو هفتاد وسه ریال)بر اساس فهرست بهای سال 1404 بر اساس جزئیات نقشه های منضم به اسناد مناقصه ْ مشخصات فنیْ زمین محل تکمیل انجام گرفته و درنصاب معاملات بزرگ در سال 1404ملزم به ارائه انالیز بها بر اساس بخشنامه 1232579/96 مورخه 31/3/96 در فرم هایی که باید کار فرما یا مشاور مقادیر انها را درج نماید پیمانکار موظف است به جای کار فرماْ خود بر اساس ریز متره و تهیه براورد واقعی و هزینه کار و اعمال همه ضرایب قانونی متعلقه به انها با استفاده از فهرست بهای سال 1404 و سایر بخشنامه های مرتبط اقدام نمایید و قیمت پیشنهادی خود را نیز در ستون مربوط به پیمانکار درج و ضرایب پیشنهادی را نیز در ستون مربوطه قید نماید و ریز متره جز اسناد نبوده ونیاز به ارائه ان نمی باشد.
5 .تضمین شرکت در مناقصه000/000/ 620/16 ریال (شانزده میلیاردو ششصد وبیست میلیون ریال)به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی با اعتبار سه ماه
مشخصات کار فرما جهت اخذ ضمانت نامه کد اقتصادی دانشگاه 411416657375 شناسه ملی دانشگاه 14003096443 کد
IR 350100004001080903025131 شبا 7591741417 پستی
6 .دستگاه نظارت : مدیریت توسعه منابع فیزیکی امور عمرانی
7 .تاریخ دریافت اسناد مناقصه: منطبق بر تاریخ و ساعت مندرج در سامانه ستاد
8 .تاریخ و محل تحویل پیشنهاد : منطبق بر تاریخ و ساعت مندرج در سامانه ستاد
9 .تاریخ بازگشایی اسناد: منطبق بر تاریخ و ساعت مندرج در سامانه ستاد در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
10 .بند 7-8-9 با در نظر گرفتن شرایط و ابلاغ قوانین جاری ( دستور العمل ها ، بخشنامه های ) فنی و قرار دادی و کسب اطلاع از تغیرات ، در فراخور شرایط سامانه ستاد تنظیم گرددو تائیدیه سامانه ستادجهت اطلاع واقدامات بعد از ثبت سامانه به واحد های ذی ربط توسط امور قرار داد ها ارسال گردد
11 .محل اعتبار:از محل مسئولیتهای اجتماعی نفت ) مستند به نامه شماره مورخه مدیر امور مالی دانشگاه)
12 .مدت اعتبار پیشنهاد 20روز از تاریخ تحویل اسناد پیشنهادات به جز روزهای تعطیل
13 .حد نصاب مناقصه گزاران بر اساس ائین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
14 .مدت انجام کار: 12 ماه شمسی
15 .سایر جزئیات و شرایط در اسناد مناقصه درج شده است
16 .جلسه سایت ویزیت(ماده 17 قانون مناقصات): جلسه پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان در مناقصه مورخه00/00/1404 راس ساعت 9 صبح در محل دفتر مدیریت منابع فیزیکی و امور عمرانی برگزار می گردد. حضور کلیه مناقصه گران الزامی می باشد.( سه روز قبل از تاریخ تحویل اسناد )
17 .لطفا" برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایگاه ملی مناقصهات http://iets.mporg.ir و پورتال دانشگاه علوم پزشکی استاد به نشانی www.yums.ac.ir مراجعه نمایید.
زمان انتشار آگهی از طریق سامانه ستاد و روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه اعلام خواهد شد.
Pdf